M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tubi z wielką kampanią outdoorową w Stanach Zjednoczonych

Paweł Piasecki | 7 sierpnia 2019, 06:00

Ten utrzymujący się z reklam serwis wideo na żądanie (AVoD) ogłosił w lipcu, że ma 20 milionów użytkowników.

Z taką deklarowaną liczbą aktywnych użytkowników miesięcznie Tubi jest liderem na rynku AVoD, wyprzedzając Pluto TV (ponad 15 milionów użytkowników według danych firmy z kwietnia br.) i Xumo (ponad 5 milionów).

Kampania outdoorowa, która ruszyła 5 sierpnia w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Detroit, podkreśla, że Tubi jest darmowe dla użytkownika, w odróżnieniu od serwisów SVoD, liderów rynku streamingu wideo - Netfliksa i Hulu. W kolejnych miesiącach kampania ma zostać poszerzona m.in. o connected TV, DOOH i social media.

W bibliotece Tubi znajduje się obecnie ok. 7,5 tys. filmów i programów telewizyjnych. Reklamy o długości od 15 do 30 sekund są pokazywane widzom przed wybranym materiałem wideo i w trakcie jego oglądania; nie można ich pominąć. Tubi założyli w San Francisco w kwietniu 2014 r. Farhad Massoudi i Thomas Ahn Hicks. Wśród inwestorów są dwa duże studia hollywoodzkie, MGM i Lionsgate. W lutym br. spółka podpisała umowę dystrybucyjną z NBC Universal.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,