M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NFZ szuka agencji reklamowej

Katarzyna Kacprzak | 8 sierpnia 2019, 06:00

Przewidywany budżet to 1,65 mln zł.

Narodowy Fundusz Zdrowia planuje przetarg dotyczący zaplanowania i realizacji kampanii internetowej o charakterze społecznym na temat szkodliwości nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia Polaków.

Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: cena (waga: 50), linie kreatywne screeningu (15), atrakcyjność tweetu (5), linie kreatywne hardera (5), wstępny scenariusz materiału filmowego/wideo (15), termin dostarczenia wstępnego harmonogramu realizacji działań kampanii (10).

Przewidywany budżet to 1,65 mln zł (bez VAT). Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 49 tys. zł. Oferty można składać do 21 sierpnia br.

Czytaj więcej na temat: , , , ,