M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartłomiej Major szefem zespołu programowego A+E Networks w Polsce i CEE

Piotr Machul | 8 sierpnia 2019, 06:00

A+E Networks Poland poszerza zespół programowy o czterech menedżerów.

Firma A+E Networks Poland poszerzyła zespół programowy o czterech menedżerów, a nowo utworzone stanowisko szefa zespołu ds. programowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej objął Bartłomiej Major.

Bartłomiej Major odpowiada za działania programowe History i History 2 w regionie EMEA oraz Crime + Investigation oraz Lifetime w Polsce. Jego zadaniem jest strategiczne planowanie ramówek oraz współpracę z zespołem programowym w Londynie i Monachium. Major raportuje do Tomasza Teodorczyka, dyrektora ds. programowych i marek. Przez ostatnie 2 lata Major odpowiadał m.in. za strategię programową kanału History w Polsce i Rumunii. Przed dołączeniem do A+E Networks był związany z Fox Networks Group i Viacom International Media Networks.

W zespole programowym awansowała Izabela Zbrzyska, związana z A+E Networks od 2017 r. Zbrzyska objęła nowo utworzone stanowisko scheduling managera, gdzie prowadzi zespół ds. ramówek. W przeszłości pracowała m.in. w Canal+. Zespół programowy wzmocnili również: Andrzej Ochmański (wcześniej Telewizja WP) jako programming manager odpowiada za kanał Crime + Investigation Polsat, Michał Gac (wcześniej Fox Networks Group) jako senior programme scheduler tworzy ramówki History oraz History 2 w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Szymon Noga (wcześniej TVP) również jako senior programme scheduler zarządza ramówką History w Polsce, Rosji i Rumunii. Zbrzyska, Ochmański, Gac i Noga raportują do Bartłomieja Majora.

A+E Networks Poland to część A+E Networks UK, spółki joint venture koncernu Hearst i platformy Sky, odpowiedzialna za zarządzanie kanałami w Europie Środkowo-Wschodniej. W swoim portfolio kanałów tematycznych i rozrywkowych A+E Networks posiada History, Lifetime, Crime + Investigation, History 2 oraz kanał naziemny Blaze. A+E Networks UK powstało w 1995 r. i obecnie oferuje 18 kanałów, odbieranych w 57 mln domów w 102 krajach na świecie – na Wyspach Brytyjskich, w Skandynawii, Beneluksie, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,