Zagranica

Lynx ożywia tatuaże w nowej kampanii

Za kreację nowych działań dla marki odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHmopTTYKDv4%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania marki kosmetyków Lynx z portfolio Unilevera. Bohaterami tej odsłony kampanii są tatuaże, które mówią własnym głosem. Za kreację kampanii odpowiada 72andSunny Amsterdam.
Tatuaże mają wskazywać na niebagatelną osobowość, a reklama podpowiada, że rozmowa o nich ma zachęcić do pogłębiania relacji i poznawania drugiej osoby. Kampania wspiera również launch nowego wariantu żelu pod prysznic, który ma przedłużać wyrazistość rysunku na ciele.
Specjalne, 6-sekundowe wersje reklam będą emitowane w social mediach i VoD.

(AdWeek)