M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UPC Polska miało niezły kwartał

Maciej Burlikowski | 9 sierpnia 2019, 06:00

Największa w kraju kablówka zwiększyła liczbę klientów.

UPC Polska, operator największej w kraju sieci telewizji kablowej, miał udany drugi kwartał w tym roku. Liczba klientów wzrosła o 5,3 tys., w porównaniu z marcem br. - do 1,468 mln. W tym liczba odbiorców telewizji powiększyła się o 3,8 tys. - do 1,235 mln, a liczba odbiorców stacjonarnego internetu - o 11,1 tys., do 1,203 mln. Z usług telefonicznych UPC korzysta zaś 679 tys. abonentów, ich liczba wzrosła w minionym kwartale o 11 tys. Łączna liczba świadczonych usług (abonamentów telewizyjnych, internetowych i telefonicznych) wzrosła o 25,9 tys. - do 3,118 mln.

UPC sukcesywnie inwestowało także w poszerzanie zasięgu swojej sieci kablowej - na koniec czerwca br. docierała ona do 3,5 mln mieszkań i domów, w minionym kwartale dołączono 20,8 tys. gospodarstw domowych.

Czytaj więcej na temat: , , ,