M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania antynikotynowa z perspektywy psiego bohatera

( red. ) | 12 sierpnia 2019, 06:00

W Nowej Zelandii wystartowała poruszająca kampania.

W Nowej Zelandii wystartowała poruszająca kampania antynikotynowa, która prezentuje temat raka płuc z perspektywy zwierzęcia. Bohaterem kampanii jest pies, którego życie codzienne oglądamy z jego punktu widzenia. Towarzyszy swojemu właścicielowi od rana do wieczora, przy pracy, rano, podczas podróży samochodem, grilla i spotkań ze znajomymi. Kolejne kadry pokazują spowolnienie zwierzęcia, jego cierpienie i decyzję właściciela o tym, żeby udać się z nim do weterynarza. Jak wykazały badania, psy jako bierni palacze są dwukrotnie bardziej narażone na zachorowanie na raka płuc niż ludzie. Komunikat spotu mówi, że jeśli nie mamy siły rzucić palenia dla siebie, warto to zrobić z myślą o najwierniejszym towarzyszu człowieka.
Za organizację kampanii odpowiada nowozelandzka inicjatywa antynikotynowa Quitline. Głównym celem kampanii jest przypomnienie ludziom, że nie są jedynymi, którzy cierpią z powodu biernego kontaktu z papierosami.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada YoungShand z siedzibą w Auckland.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , ,