M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraft Heinz obetnie agencjom fee

( red. ) | 12 sierpnia 2019, 06:00

Kolejny producent FMCG chce oszczędzać na produkcji i opłatach agencyjnych.

Kraft Heinz poinformował, że będzie kolejnym producentem FMCG, który obetnie agencjom fee, żeby oszczędzać na opłatach agencyjnych i produkcji. Jak poinformował Miguel Patricio, CEO firmy, inwestycje marketingowe firmy wzrosły, ale wydatki na media spadły. Firma chce przede wszytkim inwestować w to, co dla konsumentów najbardziej widoczne i istotne.
Kraft Heinz w ślad za innymi dużymi producentami chce zwiększyć aktywność wewnętrznych działów marketingu, szukać sposobów na pobudzenie ich kreatywności.
Zdaniem analityków Kraft Heinz może wzorować się na koncernie P&G, który miał najlepszy rok finansowy od ponad dekady, pomimo zmniejszenia wydatków na reklamę o 350 mln dolarów.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , ,