Kraj

Dorota Wellman i Marcin Prokop promują usługę CCC

Usługa Esize.me ma nowych ambasadorów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKpFyVORfhbw%22%7D
Dorota Wellman i Marcin Prokop, para dziennikarzy TVN, zdecydowała się promować usługę sieci CCC Esize.me, która ma pozwalać na indywidualny dobór rozmiaru obuwia na podstawie cyfrowego skanu stóp.
W serii krótkich filmów, które będą emitowane w kanałach digitalowych, ambasadorzy kampanii testują usługę, przechodząc krok po kroku proces samodzielnego skanowania stopy oraz precyzyjnego doboru rozmiaru obuwia bez przymierzania. Dziennikarze tłumaczą widzom, na czym polega usługa Esize.me, jakie przynosi korzyści oraz jak z niej skorzystać.
Usługa opiera się na technologii skanowania stopy specjalnym skanerem 3D, tworząc trójwymiarowy model stóp, który analizuje kilka jej parametrów, takich jak długość, szerokość, tęgość oraz wysokość. Na podstawie takiego skanu, klient może bez przymierzania dopasować właściwy rozmiar butów, wybierając spośród blisko 40 tys. modeli około 500 marek, których rozmiary mogą znacząco się różnić.
Hasło kampanii to “Rozmiar rozmiarowi nierówny”. Z kolei innowacyjny charakter usługi zawiera się w claimie marki “Rewolucja na miarę Twoich stóp”. Kampania prowadzona będzie na kanałach social mediowych Esize.me, głównych portalach internetowych oraz w salonach CCC i Eobuwie.pl.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe zostały zrealizowane w studio Lemon Films przez duet reżyserski Frydrych/Zdanowski, a autorem sesji zdjęciowej jest Jacek Kołodziejski. Za social media odpowiada H2O Creative a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.