M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Konrad Wullert przechodzi do Newonce.media

Katarzyna Woźniak | 13 sierpnia 2019, 06:00

Firma ma nowego dyrektora kreatywnego.

Konrad Wullert jako creative director będzie odpowiedzialny za tworzenie działu kreacji grupy Newonce.media, która konsekwentnie poszerza swoje kompetencje w zakresie niestandardowej obsługi marek.
Konrad Wullert rozstaje się tym samym z agencją Feeders (2012), którą współtworzył od samego początku jako head of design i senior art director i w której był odpowiedzialny za projekty z zakresu branded entertainment. W Newonce.media Wullert współtworzy dział kreatywny, w skład którego wchodzą również Piotr Kędzierski (współwłaściciel spółki) oraz Włodi Włodarczyk (creative director).

Wullert jako projektant oraz art director od lat związany jest z branżą muzyczną. Jest autorem wielu kampanii, w tym branded entertainment (m.in. niedawnej aktywacji The Dumplings x Durex), identyfikacji wizualnych oraz okładek płytowych. To także kreatywny z wieloletnim doświadczeniem agencyjnym – był częścią działu kreacji 180heartbeats, agencji Brain oraz Havas. Pracował z takimi markami jak HBO, Durex, Philips, Bank PKO, Hennessy, Adidas, Reebok czy Google.

Newonce.media to grupa mediowa, w skład której wchodzą portal Newonce.net, nadające w sieci Newonce.radio, magazyn drukowany "Newonce.paper" oraz zlokalizowany w Warszawie Newonce.bar. Portal odwiedza ponad 550 tys. UU miesięcznie, którzy generują ponad 3 mln odsłon. 72 proc. użytkowników jest w wieku 18-24 lat, 24 proc. w wieku 25-34 lat, najczęściej publikowane treści dotyczą popkultury, muzyki, kina, seriali i mody ulicznej. Założycielem i CEO grupy jest Michał Michalski, działem reklamy kieruje Anna Wysga, działem marketingu Alicja Szewczyk, redakcją Newonce.net. Jacek Sobczyński, a dyrektorem programowym Newonce.radio jest Bartek Czarkowski.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,