M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hertz powołuje agencję kreatywną in-house

( red. ) | 13 sierpnia 2019, 06:00

Hertz Engine zajmie się działaniami kreatywnymi marki w Europie.

Potentat w branży wynajmu samochodów współpracował przy tworzeniu i obsadzaniu Hertz Engine z londyńską agencją contentową Adjust Your Set. Zespół ok. 30 specjalistów z dziedziny strategii, kreacji, designu, contentu, social mediów i analizy danych będzie pracować w europejskiej siedzibie Hertza w Uxbridge w Londynie. Firma nadal będzie korzystać z usług różnych agencji zewnętrznych przy planowaniu i zakupie mediów oraz działaniach w obszarze public relations.

Mark Wileman, szef marketingu marki Hertz, podaje przykład U-Studio Unilevera jako jedną z inspiracji dla nowej agencji in-house. Darren Cramphorn, który pomagał tworzyć U-Studio, został powołany na stanowisko client service directora Hertz Engine.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,