M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wizerunek żubra znika z etykiet piwa

Katarzyna Kacprzak | 19 sierpnia 2019, 06:00

To akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.

Żubr (Kompania Piwowarska) wystartował z akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby
uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF.

Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra – Puszczę Białowieską, i wszystkie też staną się bohaterami reklamy, która będzie towarzyszyć tej CSR-owej kampanii.

Za obsługę marki Żubr odpowiadają: PZL, Huta 19 oraz Zenith.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,