Kraj

Gong prowadzi dwie kampanie dla ETi [wideo]

Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FczBy10BBV8Y%22%7D
Wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – wafle Dare oraz batony Wanted. Pierwsza z kampanii to szeroko zakrojona promocja Dare. Kampania pod hasłem “Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” potrwa do 15 października, a działania obejmą emisję spotu w telewizji i VoD oraz kampanię displayową w internecie. Marka będzie wspierana także bezpośrednio w sklepach poprzez atrakcyjne materiały POS oraz samplingi produktów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvhbaZ1Bqky4%22%7D
Pod hasłem “Wybierz smak swojego buntu” powróci również kampania reklamowa batonów Wanted. Kompleksowe działania promocyjne potrwają do 6 października. W telewizji i VoD pojawią się znane już 15-sekundowe spoty reklamowe. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS oraz samplingi batoników. Kampania reklamowa obejmie dodatkowo promocję w mediach oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów w mediach społecznościowych realizowane we współpracy z influencerami.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada niezależna agencja Gong (Group One), za zakup mediów agencja UM (IPG Mediabrands), a za działania komunikacyjne agencja MSL należąca do Grupy Publicis.