Wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – wafle Dare oraz batony Wanted. Pierwsza z kampanii to szeroko zakrojona promocja Dare. Kampania pod hasłem “Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” potrwa do 15 października, a działania obejmą emisję spotu w telewizji i VoD oraz kampanię displayową w internecie. Marka będzie wspierana także bezpośrednio w sklepach poprzez atrakcyjne materiały POS oraz samplingi produktów.
Pod hasłem “Wybierz smak swojego buntu” powróci również kampania reklamowa batonów Wanted. Kompleksowe działania promocyjne potrwają do 6 października. W telewizji i VoD pojawią się znane już 15-sekundowe spoty reklamowe. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS oraz samplingi batoników. Kampania reklamowa obejmie dodatkowo promocję w mediach oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów w mediach społecznościowych realizowane we współpracy z influencerami.
Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada niezależna agencja Gong (Group One), za zakup mediów agencja UM (IPG Mediabrands), a za działania komunikacyjne agencja MSL należąca do Grupy Publicis.