Grupa Empik wprowadza usługę subskrypcyjną Empik Premium. Uczestnicy programu będą korzystali m.in. ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży.
– Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego, niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych – mówi Piotr Frankowski, szef Empik Premium.
Subskrybenci programu liczyć mogą m.in. na stałą 15-proc. zniżkę w salonach Empik na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne, kolekcje Empiku oraz do 20 proc. specjalnej zniżki w Empik.com na setki tysięcy produktów oznaczonych etykietą Premium. Oprócz oferty dostępnej stacjonarnie, rabatowane mają być prawie wszystkie kategorie sklepu internetowego: zdrowie i uroda, zabawki, dom i ogród, elektronika. Dodatkowo klienci otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com, nawet do 600 zł rocznie. Klienci korzystający z usługi nie będą płacić za dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem.
Dostępne będą także dla nich przedsprzedaże i zniżki na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going, a także pakiet tysięcy audiobooków i e-booków za 0 zł w Empik Go i 20 proc. zniżki na seanse filmowe sieci Helios, 20 proc. zniżki na pełną ofertę Empik Foto oraz do 50 odbitek zdjęć w jakości premium za 1 gr na powitanie.
– Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku, czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje – tłumaczy Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.
Empik Premium w przypadku 12-miesięcznego okresu rozliczeniowego kosztuje 6,67 zł miesięcznie.