Kraj

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterujący

Marketerzy połączyli siły, by przygotować schemat nowego badania mediów.

Podczas pierwszego spotkania organizacyjnego koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterujący, który ma zarządzać jej pracami. W skład komitetu weszli eksperci reprezentujący marketerów z głównych sektorów reklamowych: retailu, farmacji, branży spożywczej, kosmetyczno-detergentowej, telekomunikacyjnej, AGD, motoryzacyjno-paliwowej i finansowej. Pierwszym zadaniem, którym chce się zająć koalicja, jest opracowanie merytorycznych oczekiwań marketerów wobec systemu badań konsumpcji mediów w Polsce. 

W skład komitetu weszli: Małgorzata Dzięgielewska-Sojka (Play), Aleksandra Gawlas-Wilińska (Henkel Polska), Jerzy Hołub (Mastercard), Rafał Jakubowski (mBank), Szymon Jóźwiak (Philips Polska), Ewelina Kraskowska (USP Zdrowie), Irena Pobłocka (Grupa Lotos), Izabela Pontus (Grupa Maspex), Dorota Wrotek-Gut (Jeronimo Martins). – Cały czas jesteśmy otwarci na to, by do komitetu dołączyły kolejne osoby, zarówno z obecnego grona członków koalicji, jak i spośród tych, którzy rozważają dołączenie do naszej grupy – powiedziała Małgorzata Dzięgielewska-Sojka z Play.

Dokładny harmonogram i sposób opracowania briefu marketerów dotyczącego nowego badania mediów ma być gotowy jeszcze w sierpniu. – Gdy wszystkie ustalenia dotyczące sposobu prac i harmonogramu zostaną potwierdzone, zamierzamy poinformować o nich rynek. Podstawą działania koalicji jest pełna transparentność prowadzonego przez nas procesu – podkreślał Jerzy Hołub z Mastercard.

W skład koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań wchodzi obecnie 40 ekspertów pracujących w firmach takich jak: Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Coty, Decathlon, Eurobank, FCA Group, Grupa Lotos, Grupa Maspex, Henkel Poland, Jeronimo Martins (Biedronka, Hebe), McDonald’s Polska, Mars, Mastercard, mBank, Media Saturn, Mitsubishi Motors, Philips Polska, Play, Santander Bank SA, USP Zdrowie, Volkswagen Group (Seat), Wedel i Visa. Grono ekspertów cały czas się powiększa. 

Wsparcia organizacyjnego inicjatywie udziela biuro IAA Polska.