Kraj

Axa w kampanii nawiązuje do filmu "Rambo"

Kampanię przygotowały Startsomething i Arena Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F01yy2WUzYvs%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Axa przygotowała nową kampanię reklamową w telewizji. Kreacja nawiązuje do filmu pt. “Rambo” z Sylvestrem Stallone. Ubezpieczyciel postanowił się zmierzyć z niechęcią wielu konsumentów przed korzystaniem z tzw. kalkulatorów ofert ubezpieczeniowych, którzy obawiają się podawania danych kontaktowych w zamian za możliwość poznania ceny z obawy o spam, niechciane telefony, natrętną presję sprzedaży. Axa przekonuje, że w jej przypadku nie ma to miejsca. Po drugie, chodzi o obawę, że formularz jest trudny i czasochłonny – zawiera pytania, na które nie zawsze konsument zna odpowiedź (np. o wersję wyposażenia samochodu kupionego jako używany), jest pisany trudnym, „ubezpieczeniowym” językiem, z bardzo długą listą pytań.

– Naszym celem jest przełamanie głównych barier, a mierzymy się z najtrudniejszymi, bo emocjonalnymi. W rzeczywistości są one racjonalnie nieuzasadnione – zauważa Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca sprzedażą direct i doświadczeniem klienta w Axa.

Spot reklamowy będzie emitowany m.in. w: Polsacie, TVN i TVP oraz ich kanałach tematycznych. Emisja potrwa do jesieni. Axa planuje kolejne odsłony kampanii.

Pomysł na kreację powstał w dziale marketingu Axa. Do produkcji spotu firma wybrała dom kreatywny Startsomething. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.