Firma ubezpieczeniowa Axa przygotowała nową kampanię reklamową w telewizji. Kreacja nawiązuje do filmu pt. “Rambo” z Sylvestrem Stallone. Ubezpieczyciel postanowił się zmierzyć z niechęcią wielu konsumentów przed korzystaniem z tzw. kalkulatorów ofert ubezpieczeniowych, którzy obawiają się podawania danych kontaktowych w zamian za możliwość poznania ceny z obawy o spam, niechciane telefony, natrętną presję sprzedaży. Axa przekonuje, że w jej przypadku nie ma to miejsca. Po drugie, chodzi o obawę, że formularz jest trudny i czasochłonny – zawiera pytania, na które nie zawsze konsument zna odpowiedź (np. o wersję wyposażenia samochodu kupionego jako używany), jest pisany trudnym, „ubezpieczeniowym” językiem, z bardzo długą listą pytań.
– Naszym celem jest przełamanie głównych barier, a mierzymy się z najtrudniejszymi, bo emocjonalnymi. W rzeczywistości są one racjonalnie nieuzasadnione – zauważa Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca sprzedażą direct i doświadczeniem klienta w Axa.
Spot reklamowy będzie emitowany m.in. w: Polsacie, TVN i TVP oraz ich kanałach tematycznych. Emisja potrwa do jesieni. Axa planuje kolejne odsłony kampanii.
Pomysł na kreację powstał w dziale marketingu Axa. Do produkcji spotu firma wybrała dom kreatywny Startsomething. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.