M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pokolenie Z najczęściej ogląda wideo na urządzeniach mobilnych

( red. ) | 21 sierpnia 2019, 06:00

Jak wynika z badania zleconego przez Whistle Sports, cztery na pięć osób z tej generacji (81%) ogląda treści wideo na urządzeniu mobilnym dla rozrywki podczas wykonywania innych czynności.

Podobnie jak milenialsi, osoby z pokolenia Z (urodzone mniej więcej od połowy lat 90. ubiegłego wieku do okolic 2000 r.) oglądają wideo online głównie wieczorami, ale młodsza grupa robi to także przed południem, podczas dojazdów do pracy/szkoły lub podczas przerw w pracy/nauce. Czterech na pięciu respondentów badania Whistle powiedziało, że uważa krótkie formaty wideo za "dobry sposób zapełniania dziur" w ciągu dnia.

61% osób z pokolenia Z uważa oglądanie treści wideo na telefonie za równie dobre jak oglądanie telewizji, podczas gdy tylko 37% milenialsów jest podobnego zdania. W pokoleniu Z odsetek osób, które z Netfliksa korzystają głównie za pośrednictwem urządzenia mobilnego, wynosi 40%, a wśród milenialsów - 22%. W przypadku Facebooka i YouTube urządzenia mobilne są dla pokolenia Z jeszcze ważniejszym sposobem dotarcia do treści wideo - odsetek osób oglądających je głównie na smartfonach wynosi odpowiednio aż 83 i 74%.

(MobileMarketer.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,