Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną ogólnopolską kampanią reklamową, w której przekonuje o korzyściach obrotu bezgotówkowego oraz zachęca przedsiębiorców i instytucje sektora publicznego do otwarcia się na tego typu płatności. Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie.
Nowy 30-sekundowy spot reklamowy pt. “Urodziny żony” i trzy 15-sekundowe spoty pt. “Cukiernik”, “Kwiaciarka” oraz “Sklep z upominkami” będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz wybranych stacjach tematycznych.
– Nasza komunikacja zbudowana jest w oparciu o język korzyści. Przekonujemy przedsiębiorców, udzielając im wsparcia organizacyjno-finansowego oraz uświadamiając, jak mogą rozwinąć swój biznes, powiększyć grono klientów, podnieść poziom jakości obsługi, a także zapewnić bezpieczeństwo, gdy zdecydują się na wprowadzenie płatności bezgotówkowych – mówi Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Za przygotowanie reklam, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, produkcją spotów zajęło się studio Sputnik, natomiast za dziania w obszarze digital odpowiada agencja interaktywna They.pl.
– Cyklicznie badamy wpływ naszych działań marketingowych oraz opinie odbiorców. Wyniki najnowszej fali badań dotyczącej rozpoznawalności Programu wśród przedsiębiorców pokazały, że rozpoznawalność systematycznie rośnie – obecnie wynosi 79%, a przed rozpoczęciem działań komunikacyjnych wynosiła 22% – twierdzi dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Kampania potrwa do końca października br.