Kraj

Animex wyda 2 mln zł na kampanię informacyjną marki Constar

Grupa Animex przeznaczyła mniej więcej 2 mln zł na kampanię informacyjną marki Constar. Według przedstawicieli firmy celem kampanii jest przywrócenie...

Grupa Animex przeznaczyła mniej więcej 2 mln zł na kampanię informacyjną marki Constar. Według przedstawicieli firmy celem kampanii jest przywrócenie zaufania do marki Constar. Kilka miesięcy temu ten brand był bohaterem skandalu wywołanego reportażem w programie “Uwaga!” w TVN. Jej producentom zarzucono sprzedaż przeterminowanych produktów. W kampanii informacyjnej użyto hasła: “Dzięki Wam jesteśmy lepsi”. W layoucie wykorzystano wizerunek Jacka Leonkiewicza, dyrektora zakładu mięsnego Constar. Kampanię przygotowała agencja marketing services Men at Work, planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Media Concept. (JD)