M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez konsoliduje budżet reklamowy w grupach Publicis i WPP

( red. ) | 21 sierpnia 2019, 06:00

Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.

Digitas z grupy Publicis zajmie się kategoriami gumy do żucia i ciastek, natomiast agencje Ogilvy i David z grupy WPP obsłużą reklamę wyrobów czekoladowych i cukierków, napojów w proszku i serów. To wynik przetargu kreatywnego, który Mondelez ogłosił na początku br.

Oprócz dwóch głównych holdingów obsługujących Mondeleza globalnie i lokalnie firma będzie jednak na niektórych rynkach pracować nadal z mniejszymi agencjami: VCCP w Wielkiej Brytanii (obsługa marki Cadbury), The Martin Agency w Stanach Zjednoczonych (Oreo) i BETC (lokalne marki ciastek w Europie Zachodniej). 

Roczny budżet reklamowy Mondeleza wynosi ponad 1,5 mld dol.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,