Kraj

Netia reklamuje internet na 9 miesięcy

Z dostępem do serwisu Tidal lub HBO Go w cenie abonamentu.

Netia reklamuje internet na 9 miesięcy
Operator stacjonarny Netia (Grupa Cyfrowego Polsatu) wprowadza oferty światłowodowego dostępu do internetu do 1 Gb/s z umowami na 9 miesięcy. Dodatkowo z dostępem do serwisu Tidal lub HBO Go w cenie abonamentu. Oferta dostępna jest w kilku wariantach prędkości łącza internetowego (150 Mb/s, 500 Mb/s, 1 Gb/s) w cenach odpowiednio: 50, 70 i 90 zł.

– Głównymi adresatami oferty “Światłowód z Tidal lub HBO Go” są studenci oraz tak zwani migranci zarobkowi, bo to głównie te grupy klientów poszukują szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu z krótką umową. Polecamy ją zwłaszcza tym, dla których krótki okres umowy ma znaczenie, a dostęp do najlepszej rozrywki (Tidal lub HBO Go) jest dodatkową wartością. Promocja ważna jest do końca października – mówi Bartłomiej Gierszyn, dyrektor marketingu B2C w Netii.

Sprzedaż nowych ofert zostanie wsparta kampanią outdoorową na dworcach w dużych polskich miastach – Kraków, Wrocław, Łódź oraz w warszawskim metrze, a także kampanią online.

Kreacją reklam dla Netii zajmuje się agencja Scholz & Friends Warszawa, natomiast planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.

Netia to operator stacjonarny, od ub.r. wchodzący w skład Grupy Cyfrowy Polsat, świadczący 552 tys. usług dostępu do internetu (ok. 70 proc. na własnej sieci), 466 tys. usług telefonii stacjonarnej i 221 tys. usług TV.