M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DSK przygotuje kampanię dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Katarzyna Kacprzak | 26 sierpnia 2019, 06:00

Przewidywany budżet to prawie 210 tys. zł.

Wojewódzki Urząd Prazy w Krakowie zakończył przetarg dotyczący działań reklamowych w ramach kampanii promującej usługi WUP. Spośród trzech zgłoszonych agencji została wybrana DSK, która będzie odpowiedzialna m.in. za działania OOH, w internecie oraz radiu.

Przewidywany budżet to prawie 210 tys. zł (bez VAT). Wymagane było wniesienie wadium w wysokości 6 tys. zł. DSK została wybrana z uwzględnieniem kryteriów: dodatkowy projekt graficzny (waga: 20), reklama w formacie promowanie konta na Twitterze (10), reklama w formacie promowane trendy na Twitterze (10) oraz cena (60).

Umowa została podpisana na 2 miesiące.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,