M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 26 sierpnia 2019, 06:00

Kampania "Gorące letnie noce" to pierwszy krok do zmiany postrzegania brandu.

Nowa kampania marki Durex "Gorące letnie noce" to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestyle'owej i edukacyjno-społecznej komunikacji.

Trwająca do końca sierpnia kampania została oparta na piosence "Bez słów”, powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films. Kampania jest elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestyle'ową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem.

Za pomysł kampanii odpowiada Feeders Agency, a za postprodukcję spotu Badi Badi.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,