M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Kuisz dyrektorem ds. strategii danych w Publicis Groupe

Maciej Florek | 26 sierpnia 2019, 06:00

Będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe, i wspólnie z pozostałymi dyrektorami Data Science pokieruje dalszym rozwojem oferty strategicznej Grupy w obszarze danych.

Tomasz Kuisz, dotychczas dyrektor zarządzający [m]Platform w GroupM, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój oferty strategicznej i produktowej Publicis Groupe w dziedzinie danych.

Tomasz Kuisz dołączył do zespołu Data Science Publicis Groupe, wspierającego klientów w rozwoju i transformacji ich biznesu poprzez wykorzystanie danych, technologii, analityki biznesowej oraz badań. Do głównych zadań nowego dyrektora ds. strategii danych w należeć będą między innymi: wsparcie klientów Publicis Groupe w zakresie budowania strategii rynkowych opartych na danych. Będzie współpracował z globalną siecią Publicis Groupe w zakresie wykorzystywania i rozwijania na polskim rynku oferty Publicis People Cloud –  globalnej platformy opartej na danych, służącej do identyfikacji źródeł wzrostu biznesu w różnych segmentach konsumenckich. Zajmie się rozwojem Titan Data Engine – autorskiej infrastruktury technologicznej Publicis Groupe służącej do gromadzenia, przechowywania i zarządzania danymi, wykorzystywanymi w działaniach komunikacyjnych klientów, badaniach i analityce.

Tomasz Kuisz będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe, i wspólnie z pozostałymi dyrektorami Data Science pokieruje dalszym rozwojem oferty strategicznej Grupy w obszarze danych.

– Jak wynika z badań eMarketera, aż 87% marketerów uważa, iż dane są najbardziej niewykorzystanym zasobem w ich organizacjach. Chcemy wspierać naszych klientów w zmianie tego stanu rzeczy, dlatego Data Science jest jednym ze strategicznych filarów modelu Power of One, który rozwijamy w Publicis Groupe. Naszym głównym zadaniem jest stymulowanie wzrostu biznesu klientów Grupy poprzez spójne i strategiczne podejście do wykorzystywania danych w ich działaniach marketingowych, począwszy od identyfikacji obszarów wzrostu, poprzez przewidywanie efektów, po mierzenie skuteczności działań, które zasilamy wiedzą płynącą z danych. Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Tomka Kuisza w dziedzinie technologii digitalowych, narzędzi i platform służących do zarządzania danymi oraz jego szerokie spojrzenie na obszar Data Science w marketingu będą dla nas i naszych klientów ogromnym atutem – powiedziała Anna Sakowicz.

Tomasz Kuisz jest związany z branżą marketingową od kilkunastu lat. Rozpoczynał karierę w IPG Mediabrands, gdzie przeszedł przez ścieżkę od specjalisty planowania internetu po digital strategy directora. Przez niemal 10 lat pracował w GroupM, gdzie zbudował zespół struktury Xaxis, następnie poszerzył odpowiedzialność o nadzór nad zespołem Light Reaction, a przez ostatnie 2,5 roku był dyrektorem zarządzającym [m]Platform.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,