M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rodzina Małyszów reklamuje ofertę domową Playa

Maciej Burlikowski | 27 sierpnia 2019, 06:00

Operator kusi rabatami na smartfony.

P4, operator sieci komórkowej Play, reklamuje swoją ofertę telefonii komórkowej w połączeniu z telewizją Play Homebox. Do kampanii zatrudnił Adama Małysza, niegdyś najlepszego polskiego skoczka narciarskiego z żoną i córką. Operator promuje połączoną ofertę telefonii komórkowej z telewizją internetową Play Now, półrocznym abonamentem na usługę Tidal (muzyczny serwis streamingowy) i dodatkową kartą do internetu mobilnego. Przy co najmniej dwóch umowach, w tym jednej za co najmniej 50 zł/mies., operator oferuje teraz rabaty do 500 zł na wybrane modele smartfonów m.in. Huawei czy Xiaomi.

Kreacje reklam dla Playa opracowują agencje Grandes Kochonos (ATL) oraz Plej (BTL i digital), natomiast planowanie i zakup mediów prowadzi agencja MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,