Decyzją zarządu Klub Brand Design SAR było otwarcie się na agencję o szerszym spektrum działań, a rebranding jest jednym z elementów tego procesu. Zmiana nazwy Klubu na Polski Klub Brandingu SAR była konsekwencją podjętych wcześniej decyzji.
– W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod
starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako Klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie – nowa strategia Klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach – powiedział Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.
Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 r., zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku. Klub jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, która przez lata swojej działalności skutecznie działa na rzecz środowiska reklamowego w Polsce.