Kraj

Klub Brand Design SAR zmienił nazwę na Polski Klub Brandingu SAR

Polski Klub Brandingu SAR założony został w 2008 r., zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku.

Klub Brand Design SAR zmienił nazwę na Polski Klub Brandingu SAR
Decyzją zarządu Klub Brand Design SAR było otwarcie się na agencję o szerszym spektrum działań, a rebranding jest jednym z elementów tego procesu. Zmiana nazwy Klubu na Polski Klub Brandingu SAR była konsekwencją podjętych wcześniej decyzji.

– W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod
starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako Klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie – nowa strategia Klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach – powiedział Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.

Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 r., zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku. Klub jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, która przez lata swojej działalności skutecznie działa na rzecz środowiska reklamowego w Polsce.