M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Klub Brand Design SAR zmienił nazwę na Polski Klub Brandingu SAR

Katarzyna Kacprzak | 28 sierpnia 2019, 06:00

Polski Klub Brandingu SAR założony został w 2008 r., zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku.

Decyzją zarządu Klub Brand Design SAR było otwarcie się na agencję o szerszym spektrum działań, a rebranding jest jednym z elementów tego procesu. Zmiana nazwy Klubu na Polski Klub Brandingu SAR była konsekwencją podjętych wcześniej decyzji.

- W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod
starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako Klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie - nowa strategia Klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach - powiedział Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.

Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 r., zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku. Klub jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, która przez lata swojej działalności skutecznie działa na rzecz środowiska reklamowego w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,