M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania wspierająca Gang Słodziaków

Joanna Niewiadomska | 28 sierpnia 2019, 06:00

Przygotowały ją Duda Polska, Huta 19 i Wavemaker.

Ruszyła już kolejna edycja programu Biedronki - Gang Słodziaków, a wraz z nim - 26 sierpnia br. - szeroko zakrojona kampania marketingowa wspierająca akcje.

Biedronka reklamuje Gang Słodziaków w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i sklepach, a w tym roku dodatkowo uruchomiła także kampanię outdoorową.

Kampania teaserowa projektu wystartowała 19 sierpnia – składał się na nią 15-sekundowy spot "Coś magicznego zbliża się do Biedronki”, dostępny również na kanale You Tube sieci. W kolejnych dniach ruszyły także spoty w radio oraz w sklepach sieci za pośrednictwem systemu dźwiękowego.  

Główną kampanię akcji Gang Słodziaków zainicjował 26 sierpnia spot reklamowy stanowiący kontynuację rozpoczętej w teaserach historii. Spot trwa 30-s. Jest emitowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i kanałach dziecięcych. W odróżnieniu od ubiegłorocznej kampanii, w tym roku rozszerzoną wersję spotu można zobaczyć na kinowych ekranach w Multikinie i Cinema City. Można go też obejrzeć na You Tube.

W tym roku sieć uruchomiła też kampanię OOH - bohaterowie historii pojawili się na billboardach umieszczonych w największych miastach Polski, na przystankowych citylightach oraz na miejskich autobusach. Spoty ze Słodziakami emitowane są na ekranach w warszawskim metrze.
 

-  Dodatkowo poza standardowymi elementami przekazu marketingowego rozszerzyliśmy ją o dodatkowe elementy: Wieczorynki Słodziaków na YouTube, czyli opowiadania o ich przygodach, czytane przez znanych i lubianych aktorów, teledyski oraz aplikację mobilną bogatą w gry i zabawy - mówi Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka. W pierwszym odcinku historię Słodziaków czyta Artur Barciś.

Za kreację kampanii odpowiada  Duda Polska. Część digitalowa kampanii została zrealizowana przez Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Czytaj więcej na temat: