Kraj

Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu Tomasz Siedlecki

Był związany z firmą przez 14 lat, prowadził działania marketingowe dla dwóch marek: RTV Euro AGD oraz OleOle.

Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu Tomasz Siedlecki
Tomasz Siedlecki był odpowiedzialny za działania marketingowe, reklamę, akcje promocyjne, analizę konkurencji oraz badania rynkowe. Stworzył koncepty dla dwóch marek własnych. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem zajmującym się wewnętrznie m.in. planowaniem mediów, produkcją reklam, DTP.

Siedlecki nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych. Zanim trafił do Euro-netu, pracował m.in. jako dyrektor nowego biznesu i strategii w agencji reklamowej JWT oraz dyrektor marketingu w firmach Sony, Bosch, Siemens i Fiat. Ukończył SGH ze specjalizacją marketing.

Grzegorz Wachowicz, zajmujący stanowisko dyrektora handlu i marketingu, od 2017 r. zarządza w RTV Euro AGD całym pionem handlowo-marketingowym, którego częścią jest departament marketingu, kierowany dotychczas przez Tomasza Siedleckiego. Struktura marketingowa firmy została ostatnio gruntownie przebudowana. Wprowadzono m.in. szereg nowych funkcji i obszarów odpowiedzialności, które mają pozwolić firmie na efektywniejsze konkurowanie na rynku i skuteczniejsze dotarcie z przekazem marketingowym do klientów.