Kraj

Noizz Food rozpoczyna kampanię wizerunkową

Wydawca podkreśla głównie fakt szerokiego dotarcia do młodszej grupy odbiorców i związana z tym wartość formatu w planach mediowych.

Noizz Food rozpoczyna kampanię wizerunkową
Należący do Ringier Axel Springer serwis Noizz Food rusza z nową kampanią wizerunkową mającą na celu umocnienie pozycji lidera wśród formatów foodowych. 

Aktywności marketingowe mają być prowadzone przez cztery tygodnie, począwszy od 28 sierpnia i objąć przede wszystkim działania w internecie z wykorzystaniem platform Facebook oraz LinkedIn (w tym również skierowaną do klienta B2B kampanię performance). Oprócz tego zostanie przygotowany konkursowy mailing z quizem dotyczącym marki Noizz Food oraz newsletter do klientów. Jednym z elementów kampanii będzie zestaw animowanych grafik ukazujących przewagi serwisu i podkreślających wartość tych formatów w planach mediowych. 

– Digital stanowi nie tylko doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych formatów telewizyjnych, ale pozwala również na rozszerzenie grupy docelowej o młodszych użytkowników – mówi Justyna Bajer, head of Noizz w Ringier Axel Springer Polska, tłumacząc, że Noizz Food dociera do odbiorców w wieku od 20 do 35 lat, podczas gdy wiele kulinarnych programów telewizyjnych gromadzi przed telewizorami, głównie widownię powyżej 35. roku życia. 

Według wyników raportu CrowdTangle od kwietnia do czerwca br. materiały wideo Noizz Food na Facebooku wyświetlono 120 mln razy, co zdaniem wydawcy daje mu najlepszy wynik wśród formatów foodowych w Polsce.  

Kampania została zaplanowana we własnym zakresie przez Ringier Axel Springer Polska.