M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Unilevera wspiera strajk klimatyczny

( red. ) | 30 sierpnia 2019, 06:00

Seventh Generation przekaże na rzecz organizacji ekologicznej 350.org kwotę wydaną na reklamę telewizyjną w dniach 16-20 września.

W ciągu tych pięciu dni zamiast standardowego spotu Seventh Generation, marki ekologicznych detergentów, emitowany będzie okolicznościowy film przygotowany przez agencję Futerra, a wyreżyserowany przez słynnego brytyjskiego fotografa Rankina. Równocześnie Seventh Generation wstrzyma wszelkie komunikaty marketingowe w kanałach społecznościowych i cyfrowych, wykorzystując zamiast tego swoje platformy do nagłośnienia przekazu liderów młodzieżowego ruchu na rzecz ochrony klimatu, którego twarzą jest Greta Thunberg. Pracownicy biura firmy w Burlington w stanie Vermont zostaną ponadto zachęceni do wzięcia udziału w lokalnym marszu 20 września, w dzień Światowego Strajku Klimatycznego.

350.org to organizacja ekologiczna działająca na rzecz eliminacji paliw kopalnych w produkcji energii. Jej liderzy zachęcają inne marki do pójścia w ślady Seventh Generation.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,