Kraj

Diamant z nową akcją prokonsumencką

Cukry z poirtfolio marki trafią do sprzedaży w opakowaniach z magnesami.

Diamant z nową akcją prokonsumencką
Marka Diamant (Pfeifer & Langen Polska) startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier Dry Demerara trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na początku września i potrwa do wyczerpania zapasów.
W ubiegłym sezonie miłośnicy cukru trzcinowego marki mogli zebrać kolekcję czterech podkładek pod kubki z kawowymi napisami. Tegoroczna akcja to słodkie inspiracje – kolekcja czterech magnesów na lodówkę, prezentująca różne napoje. Magnesy kierują konsumentów na kanał YouTube – Diamantowa Kuchnia, na którym dostępne są tutoriale z przepisami.
Akcja marki Diamant zyska wsparcie promocyjne. Planowana jest kampania digitalowa oraz influencer marketing. Zaplanowano komunikację w social mediach oraz poprzez działania public relations. Za działania o charakterze PR odpowiada Quality Public Relations.