M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zygmunt i Filip Chajzer w nowej kampanii Vision Express

Katarzyna Woźniak | 29 sierpnia 2019, 06:00

Startuje nowa akcja promocyjna.

Wystartowała kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express "Ile lat, tyle zniżki + 100 zł'. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie.
W spotach reklamowych bohaterowie w zabawny sposób mierzą się na "okularowe” zniżki, zdradzając odbiorcom, ile mają lat. Promocja zachęca konsumentów do zakupu okularów w specjalnej cenie, której wysokość zależy od wieku konsumenta.
Kampania będzie emitowana w telewizji, radiu oraz internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie i outdoorze, a także w kanałach social media. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, a produkcją zajęło się Szut Szut Studio. Koncepcję komunikacji w kanałach social media opracowała agencja Walk Digital.
Reżyserem spotu jest Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiada Michał Englert. Fotografie wykonał Daniel Korzewa. Postprodukcją zajęło się Badi Badi, a udźwiękowieniem ZStudio i Burza. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe MediaHub.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,