M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Asda wykorzystuje fragment "Downton Abbey" w swojej kampanii

Katarzyna Woźniak | 30 sierpnia 2019, 06:00

Brytyjska sieć skupia się na jakości i niezawodności.

W Wielkiej Brytanii sieć supermarketów Asda wystartowała z kampanią wykorzystującą fragmenty popularnego serialu "Downton Abbey". Komunikat o rozsądnym stosunku jakości do ceny łączy się w spocie z podkreśleniem, że jedzenie zawsze znajdowało się w centrum brytyjskiego domu.
30-sekundowa reklama pokazuje, jak pani Patmore krząta się po kuchni i przygotowuje ucztę dla rodziny królewskiej. Potem akcja przenosi się do współczesności, ale komunikat o jakości pozostaje niezmienny.
Start kampanii zbiega się z premierą kolejnego sezonu serialu "Downton Abbey", który gromadzi przez telewizorami miliony widzów nie tylko w Wielkiej Brytanii. 

Za kreację i realizację kampanii z udziałem bohaterów "Downton Abbey" odpowiada AMV BBDO.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,