M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pandora zmienia pozycjonowanie

Katarzyna Woźniak | 30 sierpnia 2019, 06:00

Teraz sieć jubilerska chce być postrzegana jako marka luksusowa w przystępnej cenie.

Marka biżuterii Pandora chce zmienić pozycjonowanie. Teraz chce być utożsamiana z luksusem w przystępnej cenie. W tym celu sieć odnawia komunikację marki, zmienia wystrój swoich salonów, zaprezentuje niebawem nowe logo i w działaniach PR-owych podkreśla zmianę pozycjonowania. Firma, która jest największym producentem biżuterii na świecie, odnotowała 10-krotny wzrost sprzedaży w ciągu dekady do 2017 r. Teraz marka chce umocnić swoja pozycję jako przystępnej cenowo marki biżuterii komunikowanej jako luksusowa.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,