M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hortex robi rewolucję w komunikacji

Katarzyna Woźniak | 2 września 2019, 06:00

Startuje nowa kampania firmy, zmieniająca całkowicie komunikację i odmładzająca markę.

Wystartowała wielokanałowa kampania firmy Hortex, która jednocześnie zapowiada firmową rewolucję. Obecne działania mediowe mają wspierać najnowsza linię produktów - soki Zimnotłoczone. Kampania ukazuje zupełnie nowe oblicze marki i wyraźnie koncentruje komunikację na młodych odbiorcach i nowej energii.
Kampania stawia na rozległą paletę kolorystyczną, energetyczny przekaz i innowację produktową. Nowy wizerunek marki oparty jest na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury".
- Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej – wyjaśnia Piotr Olszewski, general creative director w Opus B, która pracuje dla marki Hortex 
Nowość w portfolio Zimnotłoczone soki Hortex skierowana jest do młodych osób. Jak zapewnia biuro prasowe, korzyść większej dawki witamin i energii każdego dnia, jaką dostarczają soki Zimnotłoczone, autorzy koncepcji kreatywnej mieli przekazać w intensywnej palecie kolorów wizualnego przekazu.
Nowa odsłona Horteksu ma być bliżej konsumenta i być integralną częścią jego świata i pragnień. Marka ma podążać za nim i towarzyszyć jego aktywnościom. Idea przewodnia kampanii to "Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia” – tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Nowa linia soków Zimnotłoczonych składa się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki. Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom. Projekt nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych stworzyła agencja Opus B Brand Design. Autorem muzyki do spotu jest Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów młodego pokolenia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,