Kraj

Trwają prace nad briefiem marketerów dotyczącym nowego badania mediów

Wymagania marketerów gromadzone będą do 4 września.

Koalicja “Marketerzy dla Lepszych Badań” pracuje nad briefem zawierającym konkretne wymagania wobec tego projektu. Komitet Sterujący przygotował listę obszarów, w odniesieniu do których członkowie Koalicji zgłaszają obecnie swoje postulaty dotyczące badań. Po zebraniu wymagań od wszystkich zainteresowanych powstanie brief udostępniony pozostałym interesariuszom. 

Koalicja pracuje nad briefem przy uwzględnieniu obszarów: potrzeby biznesowe, na które ma odpowiadać badanie, kluczowe pomiary i informacje, których powinno ono dostarczać w odniesieniu do poszczególnych  oraz wymagania w zakresie próby i metodologii.


– W tej chwili w Koalicji jest ponad 40 ekspertów reprezentujących wszystkie najważniejsze branże reklamodawców i to oni wypełniają dokument, z którego powstanie brief. Wciąż apelujemy o to, by przystępowali do nas i zgłaszali swoje wymagania kolejni eksperci – mówi Szymon Jóźwiak z Philips Polska. – Oczekiwania marketerów są bardzo różne, a nam zależy na jak najszerszym, najbardziej wszechstronnym feedbacku – podkreśla.

 

Wymagania marketerów gromadzone będą do 4 września. Następnie będa scalone w jeden  roboczy dokument. Potem odbędą się warsztaty z udziałem wszystkich zainteresowanych pracą nad finalnym materiałem. Etap przygotowywania briefu na podstawie wszystkich zgłoszonych wymagań ma zająć maksymalnie kilka tygodni.