Kraj

Colian zachęca do Złotobrania

Wystartowała kolejna edycja popularnej loterii producenta słodyczy.

Colian zachęca do Złotobrania
Wystartowała kolejna edycja loterii “Złotobranie”. loterię organizuje marka Solidarnośc z portfolio firmy Colian.
Loteria potrwa od września do końca listopada. W puli nagród codziennie czekają złote nagrody: złotówki na kartach przedpłaconych, a w wielkim finale do wygrania jest złoty samochód – Toyota Yaris.
Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to praliny z portfolio marki Solidarność. Kupując dowolne konfekcjonowane opakowanie pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, konsumenci mają szansę wylosować gotówkę, a w finale – złoty samochód.
W puli do wygrania znalazły się karty przedpłacone o nominałach 100, 200 i 500 zł. i łącznej wartości 170 tys. złotych. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej lub Złotej Wiśni, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www lub wysyłając SMS. 
Loterii towarzyszy szerokie wsparcie w mediach. Od początku akcji, komunikacja będzie prowadzona w internecie (kampania on-line i działania w mediach społecznościowych). Na październik zaplanowano kampanię w telewizji, emisje spotów w radiu i reklamę w prasie. W punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym wyeksponowane zostaną dedykowane materiały POS i standy.
Za strategię akcji promocyjnej i kreacje na jej potrzeby odpowiada agencja 1st Line. Zakup mediów powierzono Initiative Media. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.