M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Skoda reklamuje Superb jako "nową definicję luksusu"

Maciej Burlikowski | 3 września 2019, 06:00

Na bagażniku napis zamiast znaczka z logo marki.

Czeski producent Skoda (Volkswagen Group Polska) przygotował kampanię w mediach, w której reklamuje odświeżoną wersję swojej flagowej limuzyny, czyli Superb, jako "nową definicję luksusu".
 
- Wiemy, że klienci obecnie inaczej definiują luksus. Jest on wyrazem wolności, komfortu i jakości oraz posiadania czasu na to, co naprawdę ważne. Jesteśmy przekonani, że nowa Skoda Superb doskonale oddaje to odczucie i pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.

W zakresie designu nowy Superb ma bardziej wyrazisty front i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Oprócz tego na klapie bagażnika pojazdu logo marki zostało zastąpione przez stylowy napis Skoda.

Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów - dom mediowy PHD Rocket.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,