Kraj

Skoda reklamuje Superb jako "nową definicję luksusu"

Na bagażniku napis zamiast znaczka z logo marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV_iU89L1bUI%22%7D
Czeski producent Skoda (Volkswagen Group Polska) przygotował kampanię w mediach, w której reklamuje odświeżoną wersję swojej flagowej limuzyny, czyli Superb, jako “nową definicję luksusu”.
 
– Wiemy, że klienci obecnie inaczej definiują luksus. Jest on wyrazem wolności, komfortu i jakości oraz posiadania czasu na to, co naprawdę ważne. Jesteśmy przekonani, że nowa Skoda Superb doskonale oddaje to odczucie i pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu – przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.

W zakresie designu nowy Superb ma bardziej wyrazisty front i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Oprócz tego na klapie bagażnika pojazdu logo marki zostało zastąpione przez stylowy napis Skoda.

Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów – dom mediowy PHD Rocket.