Czeski producent Skoda (Volkswagen Group Polska) przygotował kampanię w mediach, w której reklamuje odświeżoną wersję swojej flagowej limuzyny, czyli Superb, jako “nową definicję luksusu”.
– Wiemy, że klienci obecnie inaczej definiują luksus. Jest on wyrazem wolności, komfortu i jakości oraz posiadania czasu na to, co naprawdę ważne. Jesteśmy przekonani, że nowa Skoda Superb doskonale oddaje to odczucie i pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu – przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.
W zakresie designu nowy Superb ma bardziej wyrazisty front i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Oprócz tego na klapie bagażnika pojazdu logo marki zostało zastąpione przez stylowy napis Skoda.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów – dom mediowy PHD Rocket.