M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pasaże Tesco z kampanią promującą zdrowe żywienie

Joanna Niewiadomska | 4 września 2019, 06:00

Twarzą akcji Twarzą akcji został Mateusz Gessler, a działania koordynuje Platinium Cast.

Z początkiem września ruszyła kampania centrów handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: "Śniadanie na szóstkę" Twarzą akcji został Mateusz Gessler – kucharz, restaurator, juror polskiej edycji programu TVN "MasterChef Junior", ambasador centrów handlowych Pasaż Tesco. Strategia komunikacji kampanii kładzie nacisk na działania w obszarze influencer marketing i social media, a główną aktywnością ma być ogólnopolski, skierowany do rodzin z dziećmi, konkurs ogłoszony z początkiem września na facebookowym profilu Pasaży Tesco. Zadaniem konkursowym będzie zaprezentowanie w sposób kreatywny pomysłów na szkolne drugie śniadanie. Do wygrania będą m.in. warsztaty kulinarne z Mateuszem Gesslerem, które odbędą się w wybranym Pasażu Tesco.

Zaplanowano także aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco, gdzie regularnie publikowane będą przepisy kulinarne na szkolne drugie śniadania opracowane specjalnie na potrzeby kampanii przez Mateusza Gesslera oraz porady i tutoriale. Akcja zostanie także wsparta kampanią wizerunkową w prasie i online. 

- Naszą kluczową motywacją było stworzenie kampanii, która w pełni wykorzystałaby potencjał, jakim jest ogólnoświatowy trend healthy & slow, tym samym wzmocniła więź z klientami. Szczególnie zależało nam na podkreśleniu wizerunku Pasaży Tesco jako miejsca rodzinnego, przyjaznego, wspierającego swoich klientów w zmianach nawyków żywieniowych, utrzymanych w duchu trendu slow. Wszystkie zaplanowane działania mają na celu budowanie świadomości marki wśród obecnych i przyszłych klientów – mówi Łukasz Kędzior, marketing manager Centrów Handlowych Pasaż Tesco.

Całość, koncepcję i komunikację działań koordynuje agencja Platinium Cast. 

 

Czytaj więcej na temat: