Zagranica

Office Depot przegląda oferty agencji reklamowych

Office Depot, drugi co do wielkości na świecie dostawca materiałów biurowych, rozpoczął przegląd agencji reklamowych w USA. Wartość budżetu kreatywnego...

Office Depot, drugi co do wielkości na świecie dostawca materiałów biurowych, rozpoczął przegląd agencji reklamowych w USA. Wartość budżetu kreatywnego Office Depot szacuje się na 95 mln dolarów. Dotychczas obsługą reklamową firmy zajmowały się agencje: BBDO z Nowego Jorku jako agencja wiodąca oraz Zimmerman Partners. Według nieoficjalnych źródeł BBDO bierze udział w przeglądzie. Jednym z powodów rozpisania przetargu może być fakt, iż w ostatnim czasie firma FedEx zdecydowała się wejść na rynek materiałów biurowych. Nadzór nad przetargiem ma sprawować Joanne Davis Consulting. W styczniu 2003 r. Office Depot przekazał wart 200 mln dolarów globalny budżet mediowy sieci OMD. (“Advertising Age”)