Jak na razie w głosowaniu użytkowników aplikacji Burger King we Francji wygrywa kanapka Steakhouse. Głosy można oddawać ponadto na siedem innych propozycji: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese & Bacon oraz Bacon Lover.
Kampanię obejmującą spoty telewizyjne, cyfrowe wideo i reklamy w prasie lokalnej przygotowała agencja Buzzman. Przekonuje w niej Francuzów, że uczestniczą w “najbardziej demokratycznych wyborach burgera, jakie kiedykolwiek zorganizowano”. Kampania ma na celu zwiększenie liczby ściągnięć aplikacji mobilnej oraz zwiększenie ruchu w lokalach – zakłada się, że konsumenci wybiorą się do nich, by sprawdzić, która kanapka wygrała w tygodniu przypadającym po głosowaniu.
Sieć Burger King powróciła do Francji po 15 latach nieobecności w 2013 r. Teraz ma w tym kraju prawie 300 lokali.
Niezależna agencja Buzzman, uznana niedawno przez firmę doradczą BVA Limelight za “najbardziej kreatywną agencję we Francji“ w 2019 r., ma wśród klientów – oprócz Burger Kinga (we Francji i Beligii), także m.in. firmy IKEA, Mondelez (Oreo, Milka, Tassimo i Belvita), EasyJet, L’Oréal (Puma, Garnier), Huawei, PayPal i BMW. W 2016 r. agencja stworzyła studio Productman zajmujące się tworzeniem innowacyjnych produktów i usług.