Zagranica

Burger King wprowadza we Francji "demokratycznego burgera"

Od 2 września do 6 października użytkownicy mobilnej aplikacji Burger Kinga wybierają co tydzień jedną kanapkę, która ma kosztować 2 euro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsjiPsNoSkeQ%22%7D
Jak na razie w głosowaniu użytkowników aplikacji Burger King we Francji wygrywa kanapka Steakhouse. Głosy można oddawać ponadto na siedem innych propozycji: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese & Bacon oraz Bacon Lover.

Kampanię obejmującą spoty telewizyjne, cyfrowe wideo i reklamy w prasie lokalnej przygotowała agencja Buzzman. Przekonuje w niej Francuzów, że uczestniczą w “najbardziej demokratycznych wyborach burgera, jakie kiedykolwiek zorganizowano”. Kampania ma na celu zwiększenie liczby ściągnięć aplikacji mobilnej oraz zwiększenie ruchu w lokalach – zakłada się, że konsumenci wybiorą się do nich, by sprawdzić, która kanapka wygrała w tygodniu przypadającym po głosowaniu.

Sieć Burger King powróciła do Francji po 15 latach nieobecności w 2013 r. Teraz ma w tym kraju prawie 300 lokali.

Niezależna agencja Buzzman, uznana niedawno przez firmę doradczą BVA Limelight za “najbardziej kreatywną agencję we Francji“ w 2019 r., ma wśród klientów – oprócz Burger Kinga (we Francji i Beligii), także m.in. firmy IKEA, Mondelez (Oreo, Milka, Tassimo i Belvita), EasyJet, L’Oréal (Puma, Garnier), Huawei, PayPal i BMW. W 2016 r. agencja stworzyła studio Productman zajmujące się tworzeniem innowacyjnych produktów i usług.

Burger King wprowadza we Francji "demokratycznego burgera"