Kraj

Agencja 180' PR dla Smirnoff International Fashion Awards

Agencja 180' PR, wchodząca w skład grupy Leo Burnett Warszawa, wygrała przetarg na obsługę Smirnoff International Fashion Awards 2000. Do...

Agencja 180′ PR, wchodząca w skład grupy Leo Burnett Warszawa, wygrała przetarg na obsługę Smirnoff International Fashion Awards 2000. Do przetargu, obok zwycięskiej agencji, startowały jeszcze trzy inne: dwie międzynarodowe oraz jedna polska. W czasie ubiegłorocznej edycji był to klient GGK PR. Smirnoff International Fashion Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla młodych projektantów mody na świecie. Międzynarodowa edycja odbywa się już od szesnastu lat, w Polsce odbędzie się po raz siódmy. Hasłem Smirnoff International Fashion Awards 2000 jest “Liberation” czyli wyzwolenie, oswobodzenie. Projektanci urzeczywistnią własne rozumienie tego pojęcia w dwóch projektach – awangardowym, inspirowanym modą haute couture, oraz użytkowym, zgodnym z modą pret a porter. Zwycięzca polskiego konkursu będzie prezentował swoje kreacje na międzynarodowym finale, który odbędzie się na przełomie listopada i grudnia w Nowym Yorku. Główną nagrodą o łącznej wartości 50 000 GBP jest stypendium oraz roczny pobyt w prestiżowej szkole projektowania Central St. Martin’s College of Art & Design w Londynie. “Wybraliśmy 180ˇ PR, ponieważ przedstawiona strategia oraz pomysły kreatywne najbardziej odpowiadały naszym oczekiwaniom” – powiedziała Anna Gajewicz, marketing manager w UDV Polska. Plany działania rozpisane są na pół roku, czyli do momentu wysłania polskiego zwycięzcy na międzynarodowe finały. Do 180ˇ PR należy przygotowanie całości przedsięwzięcia: od kampanii informacyjnej dla szkół zajmujących się projektowaniem, poprzez informacje w mediach (o charakterze notatek, żadne działania typu ATL nie są przewidziane) do organizacji półfinałów i finałów. (AMS)