M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sizeer promuje nowy model adidasów za pomocą gry

Maciej Florek | 9 września 2019, 06:00

Wykonanie gry zostało powierzone agencji The Digitals (Grupa S/F).

Sizzer wprowadza do swojej sieci odświeżoną wersję modelu Adidas Ozweego za pomocą gry inspirowanej komputerowym hitem z lat 90. - Arkanoid. Do gry zapraszają animowane awatary Maffashion i Żabsona, z którymi będzie można wyjechać do Singapuru w ramach nagrody głównej.

Koncepcja gry oraz mechanizm konkursu zostały przygotowane przez biuro kreacji firmy marketing investment group - właściciela sieci salonów Sizeer. Natomiast wykonanie gry zostało powierzone agencji The Digitals (Grupa S/F), która odpowiada za produkcję oraz development gry oraz przygotowanie awatarów influencerów.

Czytaj więcej na temat: , , , ,