Kampania zachęca użytkowników Snapchata, by kierując smartfony na billboardy i plakaty Fanty, odblokowywali treści cyfrowe, w tym filtry rozszerzonej rzeczywistości (AR) i pakiety naklejek.
Fanta stworzyła również “finstas” na Instagramie – pożyczając slangowy termin dla sekretnych kont w aplikacji do udostępniania zdjęć – aby podkreślić różne charaktery napojów o smaku pomarańczy, truskawki, winogron i ananasa. “Finstas” mają ukrytą zawartość i doświadczenia, które można znaleźć tylko w pisankach schowanych w postach na oficjalnym koncie Fanty w aplikacji.
Marka stworzyła także cztery cyfrowe filmy wideo – “historie smaku” – dla każdego owocu, którym towarzyszą reklamy OOH w Atlancie, Los Angeles, Miami, Nowym Jorku i Waszyngtonie. Podjęła ponadto współpracę z platformami rozrywkowymi dla młodzieży Fandom i PicsArt oraz blokiem programowym Adult Swim wyświetlanym w kanale Cartoon Network, w celu organizacji konkursów i innych działań artystycznych mających pobudzić kreatywność wśród nastolatków.
(MobileMarketer.com)