Kraj

Dan Cake promuje maślane bułeczki

Producent pieczywa i ciast startuje z jesienną kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnCzZ9pZd-N4%22%7D
Producent ciast i pieczywa w sektorze pakowanych produktów Dan Cake startuje z jesienną odsłoną działań promocyjnych. Promocja  realizowana jest w tym roku pod hasłem “Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach “to go”. Do flagowego wariantu  dołączają bułeczki z nadzieniem kakaowym, waniliowym oraz z kawałkami czekolady w różnorodnych, wygodnych formatach opakowań. 
W ramach kampanii przez cały wrzesień prowadzona będzie kampania billboardowa w największych aglomeracjach w Polsce. Będzie ona wsparta przekazem w kanałach social media spółki. Dodatkowo w kanale YouTube oraz stronie WWW zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe, z serii siedmiu filmów przygotowanych wiosną tego roku. Kolejny etap kampanii reklamowej, już pod innym hasłem, będzie prowadzony w październiku.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlPzgD4CfcTk%22%7D
Reklama billboardowa oraz filmy zostały przygotowane przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.

Pierwszą w tym roku kampanię promującą ten produkt marketer rozpoczął pod koniec maja, o czym pisaliśmy  wMMP24 z dnia 21 maja).