Producent ciast i pieczywa w sektorze pakowanych produktów Dan Cake startuje z jesienną odsłoną działań promocyjnych. Promocja realizowana jest w tym roku pod hasłem “Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach “to go”. Do flagowego wariantu dołączają bułeczki z nadzieniem kakaowym, waniliowym oraz z kawałkami czekolady w różnorodnych, wygodnych formatach opakowań.
W ramach kampanii przez cały wrzesień prowadzona będzie kampania billboardowa w największych aglomeracjach w Polsce. Będzie ona wsparta przekazem w kanałach social media spółki. Dodatkowo w kanale YouTube oraz stronie WWW zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe, z serii siedmiu filmów przygotowanych wiosną tego roku. Kolejny etap kampanii reklamowej, już pod innym hasłem, będzie prowadzony w październiku.
Reklama billboardowa oraz filmy zostały przygotowane przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.
Pierwszą w tym roku kampanię promującą ten produkt marketer rozpoczął pod koniec maja, o czym pisaliśmy wMMP24 z dnia 21 maja).