M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diageo przegląda domy mediowe

( red. ) | 10 września 2019, 06:00

Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.

Firma Diageo, produkująca alkohole, poinformowała, że rozpoczyna przegląd domów mediowych. Wybrany partner obsłuzy globalne konto mediowe tego marketera warte 320 milionów dolarów, Obecnie firma jest obsługiwana przez Carat. Diageo ma w swoim portfolio takie marki, jak Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness i Bailey's.

Carat, dom mediowy należący do Dentsu Aegis Network, utrzymał większość globalnego budżetu planowania mediów Diageo po przetargu wygranym w 2016 r. Carat rozpoczął pracę jako dom mediowy marketera w 2010 r. - w ostatnim przetargu na shortliście znalazł się również MediaCom.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,