M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TripAdvisor wybiera Havas Media do obsługi budżetu mediowego

Katarzyna Woźniak | 11 września 2019, 06:00

Trwa wciąż przetarg na obsługę kreatywną platformy podróżniczej.

Platforma turystyczna TripAdvisor rozstrzygnęła przetarg na media. Globalnym domem mediowym został Havas Media.
Partnerstwo ma na celu dodatkowo wykorzystanie pozycji Havasa w Vivendi - ma to pozwolić na uzyskanie lepszego dostępu i pogłębienie współpracy z Universal Music Group - taki model biznesowej współpracy obrała m.in. marka Puma. Ta relacja pomoże jej „lepiej zaangażować nowych odbiorców coraz bardziej mobilnych i tysiącletnich podróżników”, opierając się na zintegrowanych doświadczeniach sponsoringowych, ofertach treści i możliwościach członkostwa.
TripAdvisor organizuje obecnie przegląd agencji kreatywnych. 

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,