Marka Seth & Riley’s Garage startuje z konkursem
Katarzyna Woźniak | 11 września 2019, 06:00
Brand adresowany do młodych i aktywnych mieszkańców miast pozwala w konkursie wygrać obuwie marki Converse i samodzielnie je zaprojektować.

Jak informowaliśmy w serwisie
MMP24 z 28 czerwca 2019 r., Carlsberg Polska wprowadził na polski rynek napój piwny pod marką Seth & Riley’s Garage. To miks piwa i lemoniady cytrynowej o zawartości alkoholu 4,6% obj., dostępny w butelkach o pojemności 0,44 l. Spot reklamowy przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną – agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Obecnie marka wystartowała z konkursem, w którym można wygrać 300 par obuwia marki Converse - i samodzielnie je zaprojektować. Aby wziąć udział w konkursie, należy zrobić zdjęcie inspirowane hasłem "Wyciśnij więcej z lata" i umieścić je z odpowiednim hasztagiem na Twitterze lub Instagramie. Konkurs trwa do 15 września.
Za kreację i organizację konkursu odpowiada agencja Smolar.