M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Twój Styl" i "Show" z kolejną edycją "Stylowych Zakupów"

Joanna Niewiadomska | 11 września 2019, 06:00

Dla obu magazynów przygotowano wysokozasięgową kampanię reklamową, którą przygotowały Digit-Art i Wavemaker.

"Twój Styl” i "Show” startują z kolejną edycją akcji rabatowej   "Stylowe Zakupy", w której tym razem oferują kupony zniżkowe do wykorzystania w 13 tysiącach polskich sklepów, należących do 400 marek. Kupony znajdą się w wydaniu październikowym miesięcznika "Twój Styl" dostępnym od 12 września oraz dwutygodniku "Show" nr 19/2019, w sprzedaży od 16 września. Dwutygodnik "Show" z tej okazji ukazuje się w zwiększonej objętości i z lakierowaną okładką.

W tej edycji akcji oprócz weekendu zniżek w sklepach w ofercie znajdzie się 9 dni rabatów na usługi, m.in. w salonach fryzjerskich, klinikach urody, salonach SPA i restauracjach (od 27 września do 5 października) i 5 dni rabatów na zakupy w sklepach online (od 27 września do 1 października).

 Głównym strategicznym partnerem akcji jest Bank Millenium.

W tym samym numerze "Twój Styl" zamieszcza także kupon uprawniający do 30% zniżki na badania lekarskie w wybranych gabinetach w ramach akcji "Zbadaj się z Twoim Stylem". Jej 24. edycja potrwa do 31 października. Gabinety oferują badania mammograficzne, cytologiczne, USG piersi, test na HPV oraz BRCA1/BRCA2.

Październikowe wydanie magazynu "Twój Styl" ukazuje się w rekordowej objętości 424 stron, także dzięki ogromnemu zainteresowaniu reklamodawców obecnością w wyjątkowym wydaniu najlepszego pisma luksusowego w Polsce.

Dla obu magazynów przygotowano wysokozasięgową kampanię reklamową, obejmującą m.in. RMF FM, Interia.pl, tytuły wydawnictwa. Dodatkowo "Twój Styl" wspiera kampania telewizyjna w stacjach (TVP1, TVN, Polsat). Za kreację odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów Wavemaker.

Czytaj więcej na temat: ,