M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tide z niestandardowym formatem reklamowym

Katarzyna Woźniak | 11 września 2019, 06:00

Marka sprytnie wplata narrację o produkcie w zapowiedzi popularnych programów telewizyjnych.

Marka Tide z portfolio Procter & Gamble nie ustaje w tworzeniu innowacyjnych formatów reklamowych. Dotychczasowe innowacje narracyjne Tide wprowadzał w reklamie podczas realizacji spotów na SuperBowl. Teraz sięgnął po informację w postaci najpopularniejszych programów telewizyjnych, jak NFL, The Voice i Superstore.

W minioną niedzielę, kiedy sezon futbolowy zaczął się na dobre, Tide wykorzystał jeden ze spotów reklamowych NBC, aby zorganizować "udawaną" konferencję prasową z udziałem emerytowanego rozgrywającego Peytona Manninga. Kampania zrealizowana jest w taki sposób, że odbiorca faktycznie może czuć się zmylony - czy ogląda autentyczną konferencję, czy reklamę z przymrużeniem oka. Podobny chwyt marka Tide zastosowała w przypadku programu "The Voice", którego jedną z jurorek jest piosenkarka Gwen Stefani.
Za kreację i realizację konceptu reklamowego odpowiada Saatchi & Saatchi New York - ta sama agencja, która stworzyła głośny spot marki na Superbowl.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,