Kraj

Łukasz Gad w kreacji agencji Intellect

Agencja jest w trakcie rebrandingu.

Łukasz Gad w kreacji agencji Intellect
Agencja Intellect przeprowadza proces rebrandingu, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów, m.in. kreacji. Do agencji dołącza właśnie Łukasz Gad, obejmując stanowisko senior graphic/motion designer. Łącząc kompetencje obu funkcji, Gad odpowiedzialny będzie za tworzenie kreatywnych i koncepcji graficznych, animacji i wizualizacji, a także za poziom wizualny finalnych projektów.

Łukasz Gad doświadczenie zdobywał jako projektant graficzny, motion designer, a także przedsiębiorca. Przez ostatnie kilka lat związany był z agencją Veneo, w której zajmował stanowisko art directora. Projektował m.in. dla marek IKEA, Epson, Lubella, Koral czy Bayer.

– Proces rebrandingu jest u nas równoznaczny z transformacją w kierunku filozofii agile i zdefiniowaniem nowej tożsamości firmy. Już nie software house i już nie agencji interaktywnej, ale agencji full service, będącej w stanie całościowo obsłużyć swoich klientów – mówi Jacek Szczepan, marketing & PR manager w Intellect.